Τη Δευτέρα 23 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο της θεματικής “Υγιεινή διατροφή ” των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, η διατροφολόγος Ιωάννα Ράπτη επισκέφτηκε την Α΄ τάξη του σχολείου για να ενημερώσει τα πρωτάκια μας για τη σημασία της υγιεινής διατροφής τόσο για το σώμα τους, όσο και για την επίδοσή τους στο σχολείο. Ακολούθησε συζήτηση με τους μικρούς μαθητές γύρω από τα γεύματα της μέρας τους και κυρίως τι μπορούν να παίρνουν για κολατσιό στο σχολείο ώστε να έχουν ενέργεια και ταυτόχρονα να τρέφονται υγιεινά. Σκοπός της όλης δράσης είναι η υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών από τώρα, αλλά και για όλη την ενήλικη ζωή τους.
Ευχαριστούμε πολύ την κ.Ράπτη για την υπέροχη και ενδιαφέρουσα για τα παιδιά παρουσίαση!

